Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy – Kristýna Uhrová
Kristýna Uhrová
Bachelor's thesis
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
International brand strategy on a premium dog food market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na mezinárodní strategii vybrané značky s prémiovými psími krmivy Ontario. Opírá se o teoretické poznatky z oblasti mezinárodní strategie firmy a značky, forem vstupu na zahraniční trhy, rozpoznávání rizik a bariér týkajících se takových vstupů, tržní analýzy, ale také o výzkum z oblasti globálního trhu s psími krmivy a jeho trendů. Jejím cílem je návrh a doporučení …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on international strategy of a premium dog food brand, Ontario. It is based on theoretical findings related to the international business and brand strategy, types of market entry strategy, market entry risks and barriers recognition, market analysis and on the research of global dog food market and its trends. The aim of the thesis is to propose a suitable market strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82683
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Eva Křenková
- Reader: Vít Hinčica
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82683
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Exportní strategie značky Tendon
Tereza Brožová -
Marketingová strategie značky Křišťálové údolí při pronikání do nového tržního segmentu
Daniela Kubů -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba