Kristýna Uhrová

Bachelor's thesis

Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy

International brand strategy on a premium dog food market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na mezinárodní strategii vybrané značky s prémiovými psími krmivy Ontario. Opírá se o teoretické poznatky z oblasti mezinárodní strategie firmy a značky, forem vstupu na zahraniční trhy, rozpoznávání rizik a bariér týkajících se takových vstupů, tržní analýzy, ale také o výzkum z oblasti globálního trhu s psími krmivy a jeho trendů. Jejím cílem je návrh a doporučení …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on international strategy of a premium dog food brand, Ontario. It is based on theoretical findings related to the international business and brand strategy, types of market entry strategy, market entry risks and barriers recognition, market analysis and on the research of global dog food market and its trends. The aim of the thesis is to propose a suitable market strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Eva Křenková
  • Reader: Vít Hinčica

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82683