Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy – Kristýna Uhrová
Kristýna Uhrová
Bachelor's thesis
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
International brand strategy on a premium dog food market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na mezinárodní strategii vybrané značky s prémiovými psími krmivy Ontario. Opírá se o teoretické poznatky z oblasti mezinárodní strategie firmy a značky, forem vstupu na zahraniční trhy, rozpoznávání rizik a bariér týkajících se takových vstupů, tržní analýzy, ale také o výzkum z oblasti globálního trhu s psími krmivy a jeho trendů. Jejím cílem je návrh a doporučení …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on international strategy of a premium dog food brand, Ontario. It is based on theoretical findings related to the international business and brand strategy, types of market entry strategy, market entry risks and barriers recognition, market analysis and on the research of global dog food market and its trends. The aim of the thesis is to propose a suitable market strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82683
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedúci: Eva Křenková
- Oponent: Vít Hinčica
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82683
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Exportní strategie značky Tendon
Tereza Brožová -
Marketingová strategie značky Křišťálové údolí při pronikání do nového tržního segmentu
Daniela Kubů -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba