Kristýna Uhrová

Bakalářská práce

Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy

International brand strategy on a premium dog food market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na mezinárodní strategii vybrané značky s prémiovými psími krmivy Ontario. Opírá se o teoretické poznatky z oblasti mezinárodní strategie firmy a značky, forem vstupu na zahraniční trhy, rozpoznávání rizik a bariér týkajících se takových vstupů, tržní analýzy, ale také o výzkum z oblasti globálního trhu s psími krmivy a jeho trendů. Jejím cílem je návrh a doporučení …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on international strategy of a premium dog food brand, Ontario. It is based on theoretical findings related to the international business and brand strategy, types of market entry strategy, market entry risks and barriers recognition, market analysis and on the research of global dog food market and its trends. The aim of the thesis is to propose a suitable market strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Eva Křenková
  • Oponent: Vít Hinčica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82683