Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice – Mgr. Anna Matušková, Ph.D.
Mgr. Anna Matušková, Ph.D.
Disertační práce
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Elections 2006 - Electoral Strategies and Usage of Political Marketing in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem předkládané disertační práce je zkoumat způsob, jakým byl ve volební kampani v roce 2006 využíván politický marketing (soustředíme se na volby do Poslanecké sněmovny). Dalším aspektem je zaměřit se na otázky spojené s tím, jakým způsobem marketingové strategie ovlivňují a mění fungování politických stran. Klíčovou otázkou zůstává, zdali české politické strany měly ve volební kampani v …víceAbstract:
The main goal of the presented dissertation is to analyze how the political marketing was used and applied in the electoral campaign 2006 (election to the House of Deputies) as well as to what extent the marketing strategies influenced and changed the party’s behaviour. The key question remains if Czech political parties are starting to have market orientation. The application of marketing concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cqxpw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. PhDr. Miroslav Mareš, Ph.D., doc. PhDr. Tomáš Lebeda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíDoktorský studijní program / obor:
Politologie (čtyřleté) / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingově orientovaná strana - případ Labour Party v parlamentních volbách 2005
Iveta Frízlová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
Monika Dudášová -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Marketing for Nonprofit Organisations and methodological guide for them
Michael Robert Maria Münch -
Persuasive strategies in political speeches: A contrastive analysis of Barack Obama's and Donald Trump's electoral speeches
Jana Veselá -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková