Získávání slovní zásoby - učení se slov izolovaně a ve větších celcích – Pavel NIMMRICHTER
Pavel NIMMRICHTER
Bakalářská práce
Získávání slovní zásoby - učení se slov izolovaně a ve větších celcích
Vocabulary acquisition - learning words in isolation and in greater units
Abstract:
The bachelor's project deals with the efficient learning of vocabulary in greater units. The theoretical part firstly describes what it means to know a word. Further, it looks at learning from the point of view of memory. Then it shows how words create larger units. Lastly, it describes several methods of learning vocabulary. The practical part examines whether students learn efficiently according …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivním učením se slovní zásoby ve větších celcích. Teoretická část nejdříve popisuje, co znamená znát slovo. Dále pohlíží na učení z hlediska paměti. Poté ukazuje, jak slovíčka vytváří větší celky. Nakonec popisuje několik metod, jak se lze slovíčka učit. Praktická část následně zkoumá, jestli se studenti učí efektivně podle zjištění z teoretické části.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: DR HAB Konrad Szcześniak
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NIMMRICHTER, Pavel. Získávání slovní zásoby - učení se slov izolovaně a ve větších celcích. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní způsoby výuky angličtiny na základní škole u žáků se specifickými poruchami učení
Dana CHOVANCOVÁ -
E-tivities: efektivní způsob učení se jazykům?
Valeriy Davydenko -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Denisa HANÁKOVÁ -
Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka
Barbora HANZLOVSKÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA -
Slovní zásoba žáků se specifickými poruchami učení
Martina KRMELÍNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva