Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí – Bc. Romana Šmírová
Bc. Romana Šmírová
Bakalářská práce
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Influence of youtubers' hidden advertising on buying decisions of children
Anotace:
Díky rozmachu mobilních zařízení a dotykovým obrazovkám získaly značky přímý přístup ke zcela nové skupině potenciálních zákazníků – dětem – a to už v podstatě od jejich narození. Uzavírají lukrativní smlouvy s dětskými youtubery, kteří skrze svůj obsah dokáží i těm nejmenším snadno představit vše od hraček, přes sladkosti až po počítačové hry a oblečení. Toto šetření se zaměřuje na předškolní a mladší …víceAbstract:
Thanks to the boom of mobile devices and touch screens, brands have gained direct access to a completely new group of potential customers – children – nearly from their birth. They enter lucrative contracts with child youtubers, who can through their content effortlessly introduce even to the youngest audience everything from toys, through sweets to computer games and clothes. This research focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech
Lenka Košťálová -
Sharenting na Facebooku v průběhu rodičovské dovolené: návrh lekcí
Eliška Waloszková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal