Simona Vybíralová
Bakalářská práce
Platební karty na internetu
Payment cards on the Internet
Anotace:
Hlavním tématem mé bakalářské práce jsou platební karty na Internetu a související platební alternativy, které lze rovněž použít k online platbě na Internetu. Cílem této práce je vymezit pojmy týkající se online plateb na Internetu, následně srovnat online platební metody dle různých kritérií a vyhodnotit, jaké postavení mezi nimi zaujímá platební karta, dále vyhodnotit průzkum o nákupu jízdenek u …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the particular topic of credit cards on the Internet and related payment alternatives that can also be used for online payments. The aim of this work is to define the terms related to online payments on the Internet and compare them according to various criteria and evaluate which occupies the position between online debit card. Further research to evaluate the shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Ondřej Matuštík
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67041
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Platební karty a jejich výhody a nevýhody
Jitka Balážová -
Srovnání využití platebních karet v ČR a vybraných státech EU
Ďurčo Ďurčo -
Contactless a NFC platby
Robert Hecht -
Ochrana klienta u internetových plateb ve vztahu ke kyberkriminalitě
Radim Souš -
Využití mobilních plateb a technologie NFC
Lukáš Špičák -
Analysis the Impact of Mobile Payment on the Economy: The Case of China
Xiangyu Gong -
Market Analysis for New Forms of Mobile Payment
Qian Qian Xu -
Využití mobilní platby a nové reklamní formáty
Vojtěch Špáňa