Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce – Jakub Víšek
Jakub Víšek
Diplomová práce
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Analysis of marketing tools of music industry in the era of digital distribution.
Anotace:
Tato diplomová práce předkládá stručný historický přehled vývoje hudebního průmyslu a jeho propojení s nástroji monetizace, a to od počátků hudebních nakladatelství přes vynálezy technik zvukového záznamu k hudebním vydavatelstvím a různým internetovým podobám distribuce hudebních děl. Zvláštní důraz je věnován právě digitálním prostředkům distribuce hudby a jejich vlivu jednak na samotné umělce, nahrávací …víceAbstract:
This thesis explores history and development of music industry including tools of monetization, from the beginning of music publishing, inventions of various sound recording methods and related birth of recording industry, to various forms of internet-based distribution of recorded music. It especially focuses on digital means of music distribution and their influence on artists, recording companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Konzumace hudby generací Z v České republice
Eva Švédová -
Potenciál korejské hudby na českém spotřebním trhu
Ngoc Hanh Hanová -
Vliv technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby
Julie Labská -
Analýza pirátského chování na trhu hudby
Markéta Konvičková -
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Markéta Konvičková -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic
Mikoláš Dušek