Jakub Víšek

Diplomová práce

Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce

Analysis of marketing tools of music industry in the era of digital distribution.
Anotace:
Tato diplomová práce předkládá stručný historický přehled vývoje hudebního průmyslu a jeho propojení s nástroji monetizace, a to od počátků hudebních nakladatelství přes vynálezy technik zvukového záznamu k hudebním vydavatelstvím a různým internetovým podobám distribuce hudebních děl. Zvláštní důraz je věnován právě digitálním prostředkům distribuce hudby a jejich vlivu jednak na samotné umělce, nahrávací …více
Abstract:
This thesis explores history and development of music industry including tools of monetization, from the beginning of music publishing, inventions of various sound recording methods and related birth of recording industry, to various forms of internet-based distribution of recorded music. It especially focuses on digital means of music distribution and their influence on artists, recording companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44453