Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci – Bc. Petra Grünerová
Bc. Petra Grünerová
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci
The Marketing Management Project of Military Hospital in Olomouc
Anotace:
Diplomová práce má za cíl vytvoření projektu marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Teoretická část je zaměřena na stručný popis zdravotnictví a jeho historie, charakteristiku marketingu se zaměřením na strategický marketing, deskripci marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení nemocnic. Praktická část se zabývá představením a analýzou marketingového řízení Vojenské nemocnice …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a marketing project on hospital management of Military Hospital situated in Olomouc. The introductory part of this thesis concerns with health care in general and his history, with marketing strategies, its characteristic and im-portance for succesfull management of hospital facilities. The Practical part deals with presetation and analysis of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Grünerová, Petra. Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice
Jana Dadáková -
Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.
Magdalena Pelikánová -
Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.
Michaela Choutková -
Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze
Jeries Jeries -
Řízení marketingu firmy v oblasti zásobování nemocnic zdravotnickými prostředky
Pavel Chloupek -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová