Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Aleš Láník
Ing. Aleš Láník
Bakalářská práce
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Influence of particular types of communication/promotion and communication mix to the specific target groups
Anotace:
Tato práce se věnuje metodám, jak nejlépe oslovit specifické cílové skupiny prostřednictvím tradičních i méně běžných komunikačních kanálů. Odborná část rozebírá nejsilnějšími i slabšími články jednotlivých mediatypů jak samostatně, tak v kombinaci s ostatními. Definuje mediální synergické efekty. Dále se práce soustřeďuje na obvyklé konzumenty – cílové skupiny jednotlivých mediatypů a komunikačních …víceAbstract:
This work deals with methods of how best to reach specific target groups through traditional and less used communications channels. Professional part examines the strengths and weaknesses ofeach mediatype, both individually and in combination with others. Defines media synergisti effects. This Work focusesalso on the usual targetgroups of consumers of mediatype and communication channels and method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wutqb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem
Petra JEČNÁ -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková