Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Aleš Láník
Ing. Aleš Láník
Bachelor's thesis
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Influence of particular types of communication/promotion and communication mix to the specific target groups
Abstract:
Tato práce se věnuje metodám, jak nejlépe oslovit specifické cílové skupiny prostřednictvím tradičních i méně běžných komunikačních kanálů. Odborná část rozebírá nejsilnějšími i slabšími články jednotlivých mediatypů jak samostatně, tak v kombinaci s ostatními. Definuje mediální synergické efekty. Dále se práce soustřeďuje na obvyklé konzumenty – cílové skupiny jednotlivých mediatypů a komunikačních …moreAbstract:
This work deals with methods of how best to reach specific target groups through traditional and less used communications channels. Professional part examines the strengths and weaknesses ofeach mediatype, both individually and in combination with others. Defines media synergisti effects. This Work focusesalso on the usual targetgroups of consumers of mediatype and communication channels and method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wutqb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÁNÍK, Aleš. \textit{Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/iq64am/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem
Petra JEČNÁ -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková