Ing. Aleš Láník

Bachelor's thesis

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny

Influence of particular types of communication/promotion and communication mix to the specific target groups
Abstract:
Tato práce se věnuje metodám, jak nejlépe oslovit specifické cílové skupiny prostřednictvím tradičních i méně běžných komunikačních kanálů. Odborná část rozebírá nejsilnějšími i slabšími články jednotlivých mediatypů jak samostatně, tak v kombinaci s ostatními. Definuje mediální synergické efekty. Dále se práce soustřeďuje na obvyklé konzumenty – cílové skupiny jednotlivých mediatypů a komunikačních …more
Abstract:
This work deals with methods of how best to reach specific target groups through traditional and less used communications channels. Professional part examines the strengths and weaknesses ofeach mediatype, both individually and in combination with others. Defines media synergisti effects. This Work focusesalso on the usual targetgroups of consumers of mediatype and communication channels and method …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní