Bc. Kateřina Horáčková

Bakalářská práce

Vedení marketingového týmu

Marketing Team Leadership
Anotace:
Bakalářská práce Vedení marketingového týmu se zabývá vedením týmů obecně a konkrétně marketingových týmů. Teoretická část práce se zejména věnuje leadershipu neboli vůdcovství, hlavním charakteristikám vůdce a klíčovým vlastnostem marketingového lídra, které byly definovány na základě informací získaných z knihy Thomase Barty a Patricka Barwise, 12Principů marketingového lídra (12Powers of a Marketing …více
Abstract:
The bachelor's thesis Marketing Team Leadership deals with the management of teams in general and marketing teams in particular. The theoretical part is focused on the key characteristics of a marketing leader, that were defined on the basis of the information obtained from the book by Thomas Barta and Patrick Barwise, 12Powers of a Marketing Leader. The practical part of the thesis is focused on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní