Bc. Kateřina Horáčková

Bachelor's thesis

Vedení marketingového týmu

Marketing Team Leadership
Abstract:
Bakalářská práce Vedení marketingového týmu se zabývá vedením týmů obecně a konkrétně marketingových týmů. Teoretická část práce se zejména věnuje leadershipu neboli vůdcovství, hlavním charakteristikám vůdce a klíčovým vlastnostem marketingového lídra, které byly definovány na základě informací získaných z knihy Thomase Barty a Patricka Barwise, 12Principů marketingového lídra (12Powers of a Marketing …more
Abstract:
The bachelor's thesis Marketing Team Leadership deals with the management of teams in general and marketing teams in particular. The theoretical part is focused on the key characteristics of a marketing leader, that were defined on the basis of the information obtained from the book by Thomas Barta and Patrick Barwise, 12Powers of a Marketing Leader. The practical part of the thesis is focused on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní