Interactive whiteboards - Overview, theory and practical tasks for language teaching – Bc. Daniel Rodriguez
Bc. Daniel Rodriguez
Diplomová práce
Interactive whiteboards - Overview, theory and practical tasks for language teaching
Interactive whiteboards - Overview, theory and practical tasks for language teaching
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo přiblížit problematiku používání interaktivních tabulí a nástrojů, které jejich používání dále rozvíjejí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a obsahuje také krátký dotazník a jeho vyhodnocení.Abstract:
The aim of this thesis is to provide an insight into the interactive board use and to introduce some tools that enhance their use. It is divided into theoretical and practical part and it also includes a questionnaire and its evaluation.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zca09/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Interactive Whiteboard in Secondary School Teaching Practice
Petra Hemžalová -
Designing tasks for interactive whiteboards
Martin Švanda -
Interactive whiteboard- critical analysis of materials for teaching English
Pavel Suchánek -
Engaging Students with the Interactive Whiteboard in English Lessons
Lucie Zezulková -
Interactive Whiteboard in Secondary School Teaching Practice
Petra Hemžalová -
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
The use of Interactive Whiteboards in English lessons at Czech schools
Kateřina Štruncová -
The interactive whiteboard in English lessons
Veronika Staňová