Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy – Jiří Tabáček
Jiří Tabáček
Master's thesis
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Internet banner advertising - a new model of online buying and selling banner advertisement
Abstract:
Diplomová práce na téma Internetová bannerová reklama -- nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy se v první -- teoretické části zabývá kompletním shrnutím teorie bannerové reklamy od samotných počátků inzerování na internetu až po dnešní, nejmodernější formy internetové inzerce. Součástí je přesný popis funkčnosti jednotlivých formátů a jejich možností. Praktická část se zaměřuje na realizaci …moreAbstract:
The first, theoretical part is dedicated to a complete summary of the theory behind the banner advertising in general -- starting at the very beginning of internet advertising in the past, to today's latest forms of internet advertising campaigns. In this part you can also find an exact description of functionality of these models and their possible options. The following, practical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30798
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Galgonek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management