Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy – Jiří Tabáček
Jiří Tabáček
Diplomová práce
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Internet banner advertising - a new model of online buying and selling banner advertisement
Anotace:
Diplomová práce na téma Internetová bannerová reklama -- nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy se v první -- teoretické části zabývá kompletním shrnutím teorie bannerové reklamy od samotných počátků inzerování na internetu až po dnešní, nejmodernější formy internetové inzerce. Součástí je přesný popis funkčnosti jednotlivých formátů a jejich možností. Praktická část se zaměřuje na realizaci …víceAbstract:
The first, theoretical part is dedicated to a complete summary of the theory behind the banner advertising in general -- starting at the very beginning of internet advertising in the past, to today's latest forms of internet advertising campaigns. In this part you can also find an exact description of functionality of these models and their possible options. The following, practical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Galgonek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management