Jiří Tabáček

Diplomová práce

Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy

Internet banner advertising - a new model of online buying and selling banner advertisement
Anotace:
Diplomová práce na téma Internetová bannerová reklama -- nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy se v první -- teoretické části zabývá kompletním shrnutím teorie bannerové reklamy od samotných počátků inzerování na internetu až po dnešní, nejmodernější formy internetové inzerce. Součástí je přesný popis funkčnosti jednotlivých formátů a jejich možností. Praktická část se zaměřuje na realizaci …více
Abstract:
The first, theoretical part is dedicated to a complete summary of the theory behind the banner advertising in general -- starting at the very beginning of internet advertising in the past, to today's latest forms of internet advertising campaigns. In this part you can also find an exact description of functionality of these models and their possible options. The following, practical part is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Galgonek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30798

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management