Psychologická funce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Kristýna Kadlecová
Bc. Kristýna Kadlecová
Master's thesis
Psychologická funce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological function of packaging and consumer decision making
Anotácia:
V diplomové práci je řešena problematika psychologické funkce obalu a rozhodování spotřebitele. Zpracovávané téma představuje vhled do problematiky obalového designu a jeho psychologického působení na rozhodování spotřebitele při uskutečnění koupě. Při zpracování vybraného tématu jsou analyzovány kokrétní případy úspěšných respektive vhodných a naopak neúspěšných respektive nevhodných obalů. Věnována …viacAbstract:
In this Master's thesis deals with problematic of psychological function of packaging and consumer decision making. The subject is an insight into the issue of packaging design and its psychological impact on the consumer's decision to realize the purchase of some product. During the processing of the selected topis the cases of successful respectively well-made and used packaging and also the cases …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/msjj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Václav Jánoščík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh