Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Michal Gerčák
Michal Gerčák
Bakalářská práce
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Supporting and increasing competitiveness of the company using Promotional mix
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení a podporu konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části je popsána terminologie a vybrané analytické nástroje. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku a aplikuje poznatky z teoretické části práce na firmu Footshop. Součástí praktické části práce je i návrh doporučení, která by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on supporting and increasing competitiveness of the company using promotional mix. The theoretical part describes the terminology and selected analytical tools. The practical part includes characteristics of the company and applies the knowledge from theoretical part of the thesis to the Footshop company. Suggestion of recommendations, which should help increase the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xchw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kyllarová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Michael Nitsche -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová