Michal Gerčák

Bakalářská práce

Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Supporting and increasing competitiveness of the company using Promotional mix
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení a podporu konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části je popsána terminologie a vybrané analytické nástroje. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku a aplikuje poznatky z teoretické části práce na firmu Footshop. Součástí praktické části práce je i návrh doporučení, která by měla pomoci zvýšit konkurenceschopnost …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on supporting and increasing competitiveness of the company using promotional mix. The theoretical part describes the terminology and selected analytical tools. The practical part includes characteristics of the company and applies the knowledge from theoretical part of the thesis to the Footshop company. Suggestion of recommendations, which should help increase the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní