Návrh využití sociálních sítí pro získání konkurenční výhody v oblasti turismu – Daniel Sládek
Daniel Sládek
Diplomová práce
Návrh využití sociálních sítí pro získání konkurenční výhody v oblasti turismu
Suggestion how to use social networks as a competitive advantage in tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí jako konkurenční výhody pro společnost podnikající v oblasti turismu, jejímž hlavním prodejním kanálem mají být webové stránky společnosti. Obsah práce je zaměřen na získávání informací ze sociálních sítí, které používá široká veřejnost, a pak také sítí, které jsou zaměřené na oblast turismu, např. TripAdvisor. Cílem práce je navrhnout doporučení …víceAbstract:
The thesis deals with the use of social networks as a competitive advantage for companies carrying on business in tourism of which the main sales channel should be company websites. The content of the work aims at gathering information from social networks used by general public and also networks focusing on tourism, e.g. TripAdvisor. The aim of the work is to propose recommendations to improve competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78555
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jan Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78555
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Using social networks for Competitive Intelligence
Tomáš Feige -
Comparison of open-source data mining tools for sentiment analysis
Tariku Abebe Asfaw -
Sentiment Analysis on Twitter Data
Priyanshu Sharma -
Big Data approach to sentiment analysis
Karandeep Handa -
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Analýza sentimentu v nestrukturovaných datech
Šimon Demočko -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova