Vizuální identita nakladatelství – BcA. Světlana Blovská
BcA. Světlana Blovská
Diplomová práce
Vizuální identita nakladatelství
Visual identity of the publishing house
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit novou fungující vizuální identitu malého rodinného nakladatelství Mlha z Vysočiny. Práce v tomto kontextu odpoví na následující otázky: Má vizuální identita nějaké hranice? Pokud ano, jaké jsou tyto hranice a v jakých případech je třeba určité hranice respektovat? V jakých případech lze využívat proměnlivé logo? Může vizuální identita uplatňovat experiment a případně jak …víceAbstract:
The aim of this work is to create a new functioning visual identity for a small family publishing house named Mlha from the Vysočina region. In this context, the work will address the following questions: Does a visual identity have any boundaries? If so, what are these boundaries and in what cases is it necessary to respect certain boundaries? In what cases can a variable logo be used? Can a visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2024
- Vedoucí: MgA. Markéta Steinertová
- Oponent: Barbora Toman Tylová, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design - NM
Práce na příbuzné téma
-
Knižní edice pro fiktivní nakladatelství
Nikola KLÍMOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva