Bc. Jan Hejna
Master's thesis
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou prvků nákupní atmosféry maloobchodních jednotek respektive smíšených prodejen. Cílem práce je navržení modelu ideální nákupní atmosféry pro smíšenou prodejnu za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, získání nových zákazníků a navýšení prodejnosti různých druhů sortimentu. Práce je založena na kvantitativním i kvalitativním průzkumu v oblasti maloobchodu. Kvantitativní …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of elements of the shopping atmosphere of retail units respectively convenience stores. The aim of the thesis is to design a model of an ideal shopping atmosphere for a convenience store in order to increase customer satisfaction, get new customers and increase the marketability of various types of assortment. The thesis is based on quantitative and qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/pc66i/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Reader: Ing. Dana Lakronová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ondřej Adam -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Michaela ŠPILLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Veronika CINÁDROVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová