Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení. – Jana JERSÁKOVÁ
Jana JERSÁKOVÁ
Bakalářská práce
Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.
The propagation in the Russian media, itos history, function, types of advertising and itos psychological effect.
Anotace:
Cílem napsání mojí bakalářské práce je určení reklamy a také její pozice v moderním světě, především tedy v Rusku. Také bych chtěla ve svojí práci dokázat, že reklama má v našem náročném světě velký vliv na ekonomické procesy. Záměrem bylo zjistit, jak je reklama užitečná pro řízení podnikatelské činnosti, a to prostřednictvím vlivu na psychologickou stránku lidí, jak ovlivňuje ekonomické procesy na …víceAbstract:
Das Ziel meiner Bachelorarbeit besteht in der Feststellung von Werbung und ihre Stellung in den (post)modernen Welt, vor allem in Russland. Ein wichtiges Ziel meiner Arbeit ist es zu beweisen, dass die Werbung in unserer komplizierten Welt die wirtschaftlichen Prozesse beeinflusst. Wir möchten auch herausfinden, wie wichtig die Werbung für die Unternehmen ist. Hier wirkt die Werbung auf der psychologischen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JERSÁKOVÁ, Jana. \textit{Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ir8n70/.
Jak správně citovat práci
JERSÁKOVÁ, Jana. Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podniku
Bernar Aminov -
Firma v konkurenčním prostředí
Kateřina Francová -
Nekonformita zboží založená na podezření dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG)
Anna Kretková -
Nároky kupujícího z vad zboží dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Jan Krišica -
Porovnání stávající železniční přepravy zboží ve standardních železničních vozech s přepravou zboží ve vybrané intermodální přepravní jednotce na vybrané trase
David Lauermann -
Vady zboží v režimu Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží
Václav Javora -
Aplikace zákona o dani z přidané hodnoty na dovoz a vývoz zboží, intrakomunitární pořízení a dodání zboží se zvláštním zřetelem na problematiku zlata
Lucie Lopatová Havlová