Jana JERSÁKOVÁ

Bakalářská práce

Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.

The propagation in the Russian media, itos history, function, types of advertising and itos psychological effect.
Anotace:
Cílem napsání mojí bakalářské práce je určení reklamy a také její pozice v moderním světě, především tedy v Rusku. Také bych chtěla ve svojí práci dokázat, že reklama má v našem náročném světě velký vliv na ekonomické procesy. Záměrem bylo zjistit, jak je reklama užitečná pro řízení podnikatelské činnosti, a to prostřednictvím vlivu na psychologickou stránku lidí, jak ovlivňuje ekonomické procesy na …více
Abstract:
Das Ziel meiner Bachelorarbeit besteht in der Feststellung von Werbung und ihre Stellung in den (post)modernen Welt, vor allem in Russland. Ein wichtiges Ziel meiner Arbeit ist es zu beweisen, dass die Werbung in unserer komplizierten Welt die wirtschaftlichen Prozesse beeinflusst. Wir möchten auch herausfinden, wie wichtig die Werbung für die Unternehmen ist. Hier wirkt die Werbung auf der psychologischen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JERSÁKOVÁ, Jana. Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta