Mezinárodní síť HERODOT a její přínos pro geografické vzdělávání – Mgr. Markéta Hložková
Mgr. Markéta Hložková
Bachelor's thesis
Mezinárodní síť HERODOT a její přínos pro geografické vzdělávání
International Thematic Network HERODOT and its relevance for Geographic Education
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci inovativních metod v geografickém vzdělávání. Tyto metody jsou důsledkem neustálých změn ve světě. Pro jejich aplikaci je nezbytná vzájemná pomoc a spolupráce mezinárodních organizací a sítí. Cílem práce je uvedení do problematiky inovativních metod v geografickém vzdělávání a zhodnocení jejich aplikace v České republice a na třineckém gymnáziu. Práce je zaměřena …moreAbstract:
This Bachelor thesis focuses on application of innovative methods in geographical education. These methods are consequence of constant changes in the world. In application of innovative methods is essential support and cooperation of international organizations and networks. The aim of the Bachelor thesis is to present innovative methods in geographical education and evaluate the application of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p5e35/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: RNDr. Vladimír Herber, CSc.
- Reader: doc. RNDr. Alois Hynek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography and Cartography / Geography and Cartography with a view to Education
Theses on a related topic
-
Komparace vzdělávacího systému v Česku a v Rakousku se zaměřením na geografické vzdělávání
Magdaléna Farková -
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Jana FULGADO -
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Lucie MARTÍNKOVÁ -
Cyklodoprava v metropolitním regionu jako prostředek každodenní mobility a jako téma geografického vzdělávání
Lucie Weinlichová -
Geografické vzdělávání žáku ZŠ ze sociálně vyloučených oblastí ve městě Brně
Jakub Rajsigl