Neloajalita spotřebitelů v FMCG sektoru – Dominik Dlouhý
Dominik Dlouhý
Diplomová práce
Neloajalita spotřebitelů v FMCG sektoru
Disloyalty of Consumers in the FMCG Sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá neloajalitou spotřebitelů v FMCG sektoru, která z jiného úhlu pohledu představuje příležitost na trhu. První část práce představuje a diskutuje problematiku zákaznické neloajality, její propojení s rychloobrátkovým trhem, pružnějším rozhodovacím procesem u spotřebního chování a jednotlivými marketingovými přístupy firem. Druhá část navazuje na teoretický základ právě třemi …víceAbstract:
The Master's thesis focuses on consumer disloyalty in the FMCG sector, which represents a market opportunity from a different perspective. The first part of the thesis introduces and discusses the issue of consumer disloyalty and its relationship with fast moving consumer goods, the more resilient decision-making process in consumer behaviour and the different marketing approaches of companies. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Tereza Matějová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Změna typu vyjednávání s dodavateli v FMCG řetězcích mezi lety 2021-2022
Adam Schönwälder -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Vplyv ekológie na budúcnosť FMCG podniku v oblasti čistiacich prostriedkov
René Peľak -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi