Dominik Dlouhý

Diplomová práce

Neloajalita spotřebitelů v FMCG sektoru

Disloyalty of Consumers in the FMCG Sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá neloajalitou spotřebitelů v FMCG sektoru, která z jiného úhlu pohledu představuje příležitost na trhu. První část práce představuje a diskutuje problematiku zákaznické neloajality, její propojení s rychloobrátkovým trhem, pružnějším rozhodovacím procesem u spotřebního chování a jednotlivými marketingovými přístupy firem. Druhá část navazuje na teoretický základ právě třemi …více
Abstract:
The Master's thesis focuses on consumer disloyalty in the FMCG sector, which represents a market opportunity from a different perspective. The first part of the thesis introduces and discusses the issue of consumer disloyalty and its relationship with fast moving consumer goods, the more resilient decision-making process in consumer behaviour and the different marketing approaches of companies. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Tereza Matějová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93323