Bc. Martin Mikloš

Bakalářská práce

Alternativní způsoby vývoje počítačových her a grafických aplikací

Alternative ways of developing graphic applications and games
Anotace:
Tato práce se zabývá popisem alternativních způsobů vývoje grafických aplikací a her. Detailně popíši tvorbu v nástroji, který k takové tvorbě slouží a porovnám výkon ukázkové aplikace s výkonem obdobné aplikace vytvořené pomocí standartních prostředků. Zabývat se budu také porovnáním ostatních aspektů tvorby standartními a nestandartními prostředky.
Abstract:
This work deals with characteristic of alternative ways of developing graphic applications and games. I will describe the way how does an alternative-developing tool work and I will compare performance of sample application with application, which was created in a standard way of developing. I will also comapre other aspects of developing both in standard and non-standard ways.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: RNDr. Josef Rak, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mikloš, Martin. Alternativní způsoby vývoje počítačových her a grafických aplikací. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie