Marketing Strategy for Jumex on Czech Market – Cristina Edith Herrera Llanes
Cristina Edith Herrera Llanes
Diplomová práce
Marketing Strategy for Jumex on Czech Market
The Positioning Strategy of JUMEX
Anotace:
AbstraktV globalizovaném světě, v němž žijeme dnes, podniky každodenně zápasí o konkurenci mezi sebou s cílem dosáhnout silného postavení v konkrétním trhu. Aby bylo možné dosáhnout toho, firmy se rozhodly překročit hranice a dobýt nové mezinárodní trhy.V téhle diplomové práci se bude pojednávat o společnost JUMEX, mexickou společnost, která se snaží představit své výrobky na českém trhu. Tahle práce …víceAbstract:
In a globalized world where we live in today, companies struggle every day the compe-tition among them with the objective of achieve a strong position in a specific market share, to be able to achieve this an embrace an even bigger market, firms had decided to cross borders and conquer new international markets.This is the case of JUMEX, a Mexican company that is trying to introduce their prod-ucts …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71548
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Richard Schneider -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili