Cristina Edith Herrera Llanes

Diplomová práce

Marketing Strategy for Jumex on Czech Market

The Positioning Strategy of JUMEX
Anotace:
AbstraktV globalizovaném světě, v němž žijeme dnes, podniky každodenně zápasí o konkurenci mezi sebou s cílem dosáhnout silného postavení v konkrétním trhu. Aby bylo možné dosáhnout toho, firmy se rozhodly překročit hranice a dobýt nové mezinárodní trhy.V téhle diplomové práci se bude pojednávat o společnost JUMEX, mexickou společnost, která se snaží představit své výrobky na českém trhu. Tahle práce …více
Abstract:
In a globalized world where we live in today, companies struggle every day the compe-tition among them with the objective of achieve a strong position in a specific market share, to be able to achieve this an embrace an even bigger market, firms had decided to cross borders and conquer new international markets.This is the case of JUMEX, a Mexican company that is trying to introduce their prod-ucts …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71548

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities