Analýza a návrh marketingovej stratégie spoločnosti ExxonMobil na trhu Českej republiky – Eva Girmanová
Eva Girmanová
Master's thesis
Analýza a návrh marketingovej stratégie spoločnosti ExxonMobil na trhu Českej republiky
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti ExxonMobil na trhu České republiky
Abstract:
Diplomová práce Analýza a návrh marketingové strategie společnosti ExxonMobil na trhu České republiky je zaměřena na postavení ExxonMobilu na českém trhu. Cílem práce je analýza marketingové strategie a návrhy na její zlepšení. Celkově je práce rozdělena do tří kapitol. První kapitola, která je zároveň teoretickou částí, se zabývá marketingovým mixem na teoretické úrovni, ale také na i na praktické …moreAbstract:
Master thesis Analysis and proposal of the marketing strategy of ExxonMobil on the Czech market is focused on the status of ExxonMobil on the Czech market. The aim of the thesis is analysis of the marketing strategy and proposals for its improvement. Overally, the work is divided into three chapters. The first chapter, which is also the theoretical part deals with marketing mix at the theoretical level …moreAbstract:
Diplomová práca Analýza a návrh marketingovej stratégie spoločnosti ExxonMobil na trhu Českej republiky je zameraná na postavenie ExxonMobilu na českom trhu. Cieľom práce je analýza marketingovej stratégie a návrhy na jej zlepšenie. Celkovo je práca rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola, ktorá je zároveň teoretickou časťou, sa zaoberá marketingovým mixom na teoretickej úrovni, ale takisto na aj …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37714
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Barbora Cvejnová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37714
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber