Etické a sociálních aspekty zavádění umělé inteligence do spotřebitelského sektoru – Valeriya Sautina
Valeriya Sautina
Bakalářská práce
Etické a sociálních aspekty zavádění umělé inteligence do spotřebitelského sektoru
Ethical and social aspects of the introduction of artificial intelligence in retail
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá a hodnotí vybrané etické otázky a jejich sociální dopady související s implementací umělé inteligence (AI) do podnikových procesů. Autor analyzuje vnímání těchto etických otázek a sociálních důsledků odborníky z různých odvětví. Ve výzkumu byla prostudována relevantní literatura a byla použita kombinovaná výzkumná metodologie zahrnující kvalitativní i kvantitativní metody …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines and evaluates selected ethical issues and their social implications associated with the implementation of artificial intelligence (AI) in business processes. The author analyses the perception of these ethical issues and social consequences by professionals from various industries. The research involved a review of relevant literature and employed a combined research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 10. 2024
- Vedoucí: Dušan Kučera
- Oponent: Zuzana Kvítková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91383
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Leveraging Artificial Intelligence (Ai) for the Enhancement of Business Processes Performance
Jakub Kánovics -
Impact of Artificial Intelligence in FinTech: A Qualitative Study
Sooraj Manoj -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
The role of artificial intelligence in talent acquisition strategies: A comparative analysis of HR applications
Eldar Ganbarli -
Umělá inteligence a její vliv na změnu nároků práce
Martin Rusilo -
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Kateryna Narusevych -
Možnost implementace umělé inteligence do manažérských procesů organizace
David Sekený -
Synthesizing Resource-Shielded Policies for Partially Observable Markov Decision Processes
Šimon Brlej