Žáci dnešní základní školy - piercing a tetování – Mgr. Kateřina Vrbecká
Mgr. Kateřina Vrbecká
Diplomová práce
Žáci dnešní základní školy - piercing a tetování
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje historii piercingu a tetování, vysvětlení základních pojmů souvisejících s tímto tématem a jejich jednotlivé charakteristice. Soustřeďuje se na zjištění znalostí, postojů a vlastních zkušeností s piercingem a tetováním u žáků dnešní ZŠ.Abstract:
The diploma thesis devoted to history of the piercing and tatoo, explanation of basis concepts being connected with this topic and theire characterization. It is to find out of the knowledge, attitudes and own experiences of basic school pupils towards the piercing and tatoo.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yegek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedoucí: doc. MUDr. Marie Havelková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství biologie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.
Natálie Břízová -
Interaktivní průvodce po městě Jindřichův Hradec pro žáky 2.stupně ZŠ
Tereza Hávová -
Větná stavba mluvených projevů žáků 2. stupně ZŠ při komunikaci ve výuce
Andrea Kytlicová -
Vybraná traumata žáků 2. stupně ZŠ v kontextu třídního klimatu
Olga Trumpfheller -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Piercing the Bubble: Understanding Integration Dynamics in an International School
Geneva Marie Herzog Fink