Adam Koštůr

Diplomová práce

Employer brand management v České republice

Employer brand management in Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je objasnit, jaké nástroje jsou používány při tvorbě značky, jak se ze značky stane brand, popřípadě v čem se tyto pojmy liší a jak se tyto poznatky aplikují v oblasti personalistiky. Součástí práce je též výzkum, jaké faktory ovlivňují pracovníky při rozhodování o jejich zaměstnavateli a následná konfrontace výsledků tohoto průzkumu i teoretických poznatků s aktivitami firmy Amazon …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to clarify the tools used in the creation of the brand, how the brand becomes an actual „brand“, how these terms differ, and how this knowledge can be applied in the field of human resources. The thesis also includes research of factors influencing candidates, when making the decision about their employer and the subsequent confrontation of the results of this survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Zuzana Dvořáková
  • Oponent: Radovan Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73469