B.Sc. Shreetama Bhuban Mohan Dey, BSc

Diplomová práce

Brand Activation as a tool of Public Relations

Abstract:
This study is conducted to evaluate the tool of brand activation in reconnaissance with public relations. This study analyses and assess different strategies and techniques to make the brand activation an effective tool for public relations. Based on an analysis of prevailing practices the study recommends Brand Activation proved to be a successful tool of Public Relations.To determine the effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses is9bx4 is9bx4/3
23. 3. 2018
Složky
Soubory
Mach, J.
23. 3. 2018
Mach, J.
23. 3. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.