Brand Activation as a tool of Public Relations – B.Sc. Shreetama Bhuban Mohan Dey, BSc
B.Sc. Shreetama Bhuban Mohan Dey, BSc
Diplomová práce
Brand Activation as a tool of Public Relations
Abstract:
This study is conducted to evaluate the tool of brand activation in reconnaissance with public relations. This study analyses and assess different strategies and techniques to make the brand activation an effective tool for public relations. Based on an analysis of prevailing practices the study recommends Brand Activation proved to be a successful tool of Public Relations.To determine the effectiveness …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
IMPACT OF TRADE AND FOREIGN DIRECT INVESTMENT ON ECONOMIC GROWTH IN UZBEKISTAN
Zuhriddin Nabiev -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva