Bc. Řepová Řepová

Bakalářská práce

Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti

Customer satisfaction with marketing mix tools in the selected company
Abstract:
The aim of this thesis is to determine customer satisfaction with applied marketing mix tools in the selected company and to propose measures to increase this satisfaction. In the theoretical part will be introduced marketing, his tools and influences affecting on customer satisfaction. In the practical part will be introduced the selected company, his applied marketing mix and reaching out customers …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je zistenie spokojnosti zákazníkov s uplatňovanými nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti a navrhnutie opatrení k zvýšeniu tejto spokojnosti. V teoretickej časti bude predstavený marketing, jeho nástroje a vplyvy pôsobiace na spokojnosť zákazníkov. V praktickej časti bude charakterizovaná spoločnosť, jej uplatňovaný marketingový mix a oslovení zákazníci spoločnosti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/x3yqu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma