Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu – Petr RACHUNEK
Petr RACHUNEK
Bakalářská práce
Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu
Factors of decision exhibitor about participation at trdafair
Anotace:
Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí …víceAbstract:
Barchelor´s work tries to affect a small sector from preparation which every firm, that is preparing to visit a trade fair or exhibition, must undergo. It is a sector concerning to determination process after which a several analyses outgoing from dedicated factors-criterias are hidden which are important for a firm. I was trying to chart these criterias and help by my small writing for a succesfull …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
597
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RACHUNEK, Petr. Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příprava prezentace firmy na veletrh
Veronika CIMBALOVÁ -
Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s. r. o.
Monika Půčková -
Význam veletrhů v současném hospodářství a příprava českých firem na berlínský veletrh
Naděžda Lichte -
Veletrh jako nástroj marketingové komunikace
Nikola HOŠŤÁLKOVÁ -
Realizace veletržního stánku JAMU pro veletrh Theatre Tech 2014
Václav Olšar -
Příprava vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrh Věda Výzkum Inovace"
Filip Křivánek -
Příprava účasti na veletrhu či výstavě
Kamila Zmeškalová