Petr RACHUNEK

Bakalářská práce

Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu

Factors of decision exhibitor about participation at trdafair
Anotace:
Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí …více
Abstract:
Barchelor´s work tries to affect a small sector from preparation which every firm, that is preparing to visit a trade fair or exhibition, must undergo. It is a sector concerning to determination process after which a several analyses outgoing from dedicated factors-criterias are hidden which are important for a firm. I was trying to chart these criterias and help by my small writing for a succesfull …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 597

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RACHUNEK, Petr. Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace