Daniela CAJTHAMLOVÁ
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence v turismu
The use of artificial intelligence in tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá umělou inteligencí v turismu. Blíže je zaměřena na využití nástrojů umělé inteligence pro plánování cestovních itinerářů. Hlavním cílem práce je identifikace a komparace vybraných nástrojů umělé inteligence v turismu a na základě analýzy zhodnotit uživatelskou přívětivost, pravdivost a přesnost vybraných nástrojů na příkladu plánování výletů a generování itinerářů a navrhnout …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with artificial intelligence in tourism. It focuses on the use of artificial intelligence tools for planning travel itineraries. The main objective of the thesis is to identify and compare selected artificial intelligence tools in tourism and based on the analysis to evaluate the user-friendliness, truthfulness and accuracy of the selected tools on the example of trip planning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CAJTHAMLOVÁ, Daniela. Využití umělé inteligence v turismu. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Ivana KOLÁŘOVÁ -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková