Pavel Herclík

Diplomová práce

Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu

Anotace:
Práce analyzuje specifika návrhu, přípravy marketingových komunikací v reálném prostředí cestovní kanceláře ve srovnání s teoretickými doporučeními a metodami. Základem je zevrubná analýza všech odlišností trhu cestovního ruchu, specifik tvorby produktu, distribučních cest, cílových skupin i komunikačních nástrojů. Analytická část práce i vlastní návrhy reklamní kampaně vycházejí z reálných a aktuálních …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Michal Šebesta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/541

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.