Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu – Pavel Herclík
Pavel Herclík
Diplomová práce
Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu
Anotace:
Práce analyzuje specifika návrhu, přípravy marketingových komunikací v reálném prostředí cestovní kanceláře ve srovnání s teoretickými doporučeními a metodami. Základem je zevrubná analýza všech odlišností trhu cestovního ruchu, specifik tvorby produktu, distribučních cest, cílových skupin i komunikačních nástrojů. Analytická část práce i vlastní návrhy reklamní kampaně vycházejí z reálných a aktuálních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Michal Šebesta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.