Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s. r. o. – Iveta VOBORNÍKOVÁ
Iveta VOBORNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s. r. o.
Marketing communications with a view to sales promotions of the company Family DAVO, Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro zefektivnění marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje. V první části je zpracována teoretická část tohoto tématu. Začíná marketingovou komunikací, která je později rozebrána na její jednotlivé nástroje. Nejvíce se však práce věnuje podpoře prodeje. Analytická část obsahuje představení …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to analyze sales promotions activities of Family DAVO Ltd. company and suggest a recommendations for a marketing communications with a goal to become more effective. There is also an emphasis for the sales promotion activities in the thesis. A theoretical part is processed in the first part of the thesis. There are analysed the tools of marketing communications subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOBORNÍKOVÁ, Iveta. \textit{Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/it7fns/.
Jak správně citovat práci
VOBORNÍKOVÁ, Iveta. Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková