Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic – Bc. Jiří Novotný
Bc. Jiří Novotný
Diplomová práce
Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá expanzí, strategií a podnikatelským prostředím v České republice zaměřujícího se na snižování nákladů ve společnostech a projektem nazvaným StartUpService, který ses zabývá pomocí podnikatelům v začátku podnikání. Cílem práce je vytvořit plán expanze do regionu v rámci ČR pro společnost iq FIRMA s.r.o.. Tento plán bude komplexním dokumentem, který daná firma použije pro samotnou …víceAbstract:
Abstract The diploma thesis is dealing with the issue of expansion, strategy and the Czech business environment in the area of business services provision, specifically commissions lowering costs for other companies and the project/service called StartUp Service, which aims is to help people in the beginning of their businesses. The aim of the thesis is to create a feasible expansion plan proposal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nfcvr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova