Zavádění moderních prvků do obsahu vzdělávání praktického vyučování v oboru knihař – Mgr. Jarmila Sivá
Mgr. Jarmila Sivá
Bachelor's thesis
Zavádění moderních prvků do obsahu vzdělávání praktického vyučování v oboru knihař
Introducing of modern elements into the educational content of practical training in field of bookbinder
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Zavádění moderních prvků do obsahu vzdělávání praktického vyučování v oboru knihař“ se zaměřuje na výukové formy, ve kterých se prolínají nové, moderní prvky s klasickými. Výsledkem je nový design vazby s ohledem na současné trendy v oboru praktického vyučování. Autorka zároveň popisuje oblast, ve které se pohybuje – odborný výcvik, jeho strukturu a organizační formy učebního …moreAbstract:
Bachelor thesis on the topic of "introducing of modern elements into the educational content of practical training in field of bookbinder" focuses on learning forms, in which pervade new modern elements with traditional ones. The result is a new design with respect to currently trends in field of practical training. At the same time the author describes the vocational training, its structure and organizational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w8inm/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Pavla Stejskalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIVÁ, Jarmila. \textit{Zavádění moderních prvků do obsahu vzdělávání praktického vyučování v oboru knihař}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/itejhk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Aktivní občanství a občanské kompetence žáků střední odborné školy
Marek Zapletal -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Klíčové kompetence z pohledu žáků vybrané střední odborné školy
Pavel Horáček -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský -
Metody aktivní práce žáků v praktickém vyučování
Petr Vybíral -
Užití genetické metody čtení v praxi
Lucie SOUČKOVÁ -
Demonstrační metody a jejich využití ve výuce odborného předmětu
Martin Sábel