Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole – Mgr. Bc. Veronika ŠVÉDÍKOVÁ
Mgr. Bc. Veronika ŠVÉDÍKOVÁ
Diplomová práce
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Tentative diagnostics of communication competence of students in primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice diagnostiky komunikační kompetence žáků v základní škole. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji vysvětlením a přiblížením pojmu klíčových kompetencí, gramotností, primárnímu vzdělávání, kurikulárním dokumentům, a v neposlední řadě komunikační kompetenci. Další kapitola se zabývá aspektům osvojování komunikační kompetence …víceAbstract:
This thesis is focused on the issue of diagnostics communicative competence of students in primary school. The work si divied into theoretical and practical part. Theoretical part is divided to four parts. In first chapter I define the term of key competencies, literacy, primary education and curricula, and communicative competence at least. Next chapter is dedicated to aspects of learning communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÉDÍKOVÁ, Veronika. Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Veronika HOŘÍNKOVÁ -
Činitelé rozvíjející komunikační kompetence studentů ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Anna FIALOVÁ -
Komunikační kompetence žáků se sluchovým postižením na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené
Šárka TOVARYŠOVÁ -
Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením
Vladimíra VANKOVÁ -
Mediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věku
Aneta Černovská -
Mediální gramotnost jako aktuální téma vzdělávání uživatelů veřejných knihoven
Zbyněk Tajovský -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Reforma financování školství a její dopady na klasické základní školy a malotřídní základní školy
Naďa PAVLOVÁ