Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika – Martina Pelcová
Martina Pelcová
Bakalářská práce
Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika
Comparison of two retail units – IKEA and Kika
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je porovnání nákupní atmosféry a internetových stránek dvou společností - IKEA a KIKA. V úvodní části jsou teoreticky vymezeny oblasti nákupní atmosféry, dále hlavní body, které by měly splňovat kvalitní internetové stránky a popis SWOT analýzy. Následně jsou stručně představeny obě analyzované společnosti. Ve třetí části je zpracováno vlastní porovnání obou společností …víceAbstract:
This bachelor thesis contains comparison of shopping atmosphere and web sites of two companies - IKEA and KIKA. Theoretical areas of shopping atmosphere are described in first part of the thesis. Then there are main points, which should have each prime web site and description of SWOT analysis. Thereafter thesis contains brief introduction of analyzed companies. Third part is composed of actual comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Vladimíra Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26661
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková