Martina Pelcová

Bachelor's thesis

Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika

Comparison of two retail units – IKEA and Kika
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je porovnání nákupní atmosféry a internetových stránek dvou společností - IKEA a KIKA. V úvodní části jsou teoreticky vymezeny oblasti nákupní atmosféry, dále hlavní body, které by měly splňovat kvalitní internetové stránky a popis SWOT analýzy. Následně jsou stručně představeny obě analyzované společnosti. Ve třetí části je zpracováno vlastní porovnání obou společností …more
Abstract:
This bachelor thesis contains comparison of shopping atmosphere and web sites of two companies - IKEA and KIKA. Theoretical areas of shopping atmosphere are described in first part of the thesis. Then there are main points, which should have each prime web site and description of SWOT analysis. Thereafter thesis contains brief introduction of analyzed companies. Third part is composed of actual comparison …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Vladimíra Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26661