Spotřebitelské chování na trhu s vínem – Tereza Jurdová
Tereza Jurdová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování na trhu s vínem
Consumer behavior on the wine market
Anotace:
Tato práce má za cíl identifikovat rozdíly v nákupním chování spotřebitelů na trhu s vínem v České republice a ve Francii a poukázat na aktuální trendy.Teoretická část je stavěna na definici a vysvětlení marketingového výzkumu a spotřebního chování. Analytická část se poté zaměřuje na situaci na trhu s vínem v obou zemích. Součástí této práce je průzkum, který je proveden formou dotazníku, cíleného …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify differences in consumer behavior on wine market in the Czech Republic and France and to point out the current trends.The theoretical part is based on the definition and explanation of marketing research and consumer behavior. The analytical part is then focusing on the situation on the wine market in both countries. The practical part of this work is a survey, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal