Ing. Andrea Pollaková
Bakalářská práce
Marketingový plán podniku
Marketing plan of a company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro podnik IN-SPIRACE f.o, který se zabývá výrobou a prodejem dámských oděvů. V teoretické části je uvedena charakteristika základních pojmů a popis jednotlivých kroků tvorby marketingového plánu na základě odborné literatury. Praktická část je zaměřena na aplikaci těchto poznatků na vybranou firmu a na následná doporučení, jak by podnik …víceAbstract:
The goal of this thesis is to build a marketing plan for the company IN-SPIRACE f.o. which is engaged in the manufacture and sale of womenswear. In the theoretical part, characterization of basic concepts and description of each step of the marketing plan are introduced. This part is based on the literature. The practical part is focused on the application of these findings for the described company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fv8x9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Online communication plan for a company doing businness in the flower product category
Marek Barva -
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura