Ing. Andrea Pollaková

Bakalářská práce

Marketingový plán podniku

Marketing plan of a company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro podnik IN-SPIRACE f.o, který se zabývá výrobou a prodejem dámských oděvů. V teoretické části je uvedena charakteristika základních pojmů a popis jednotlivých kroků tvorby marketingového plánu na základě odborné literatury. Praktická část je zaměřena na aplikaci těchto poznatků na vybranou firmu a na následná doporučení, jak by podnik …více
Abstract:
The goal of this thesis is to build a marketing plan for the company IN-SPIRACE f.o. which is engaged in the manufacture and sale of womenswear. In the theoretical part, characterization of basic concepts and description of each step of the marketing plan are introduced. This part is based on the literature. The practical part is focused on the application of these findings for the described company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta