Právní otázky on-line reklamy zaměřené na děti – Markéta Valentová
Markéta Valentová
Diplomová práce
Právní otázky on-line reklamy zaměřené na děti
Legal Issues of On-line Advertising Directed towards Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá právními otázkami on-line reklamy zaměřené na děti. Nejprve přibližuje současnou situaci on-line reklamy a popisuje její jednotlivé formáty. Následně řeší vliv reklamy na děti. Podstatnou část práce tvoří rozbor regulace reklamy v České republice i ve světě. Je analyzována jak legislativa, tak samoregulační opatření. Práce aplikuje danou regulaci do oblasti internetu a zjišťuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the legal issues of online advertising directed towards children. At first, it focuses on the current situation of on-line advertising and describes its forms. Subsequently addressing the influence of advertisements on children. The substantial part of the thesis is the analysis of the advertising regulation in the Czech Republic and abroad. It analyses both legislation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46167
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Jan Vavrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
Zdeněk Jankovič -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině děti
Pavla Vyskočilová -
Problematika negatívnej reklamy v komerčnej komunikácii
Simona Truhanová -
Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl
Aneta Petrová -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Recepce reklamy a komerčních stránek uživateli Facebooku
Kateřina Pelánová -
Právní aspekty reklamy on-line se zaměřením na nová média
Jiří Laštůvka