BcA. Daniel HOTOVEC
Master's thesis
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
VIZUÁLNÍ STYL MĚSTA LEDEČ NAD SÁZAVOU
VISUAL IDENTITY OF EXISTING SUBJECT
Abstract:
Pro svojí diplomovou práci jsem si vybral téma Vizuální identita existujícího subjektu. Téma je to široké, proto jsem si ho upřesnil na Vizuální styl města Ledeč nad Sázavou. Toto téma jsem si vybral, protože z tohoto města pocházím. Město nemá žádný ucelený vizuální styl, proto jsem si řekl, že se o něj pokusím. Vzniklo tak logo, u kterého jsem se inspiroval městským erbem, na kterém jsou tři leknínové …moreAbstract:
For my dissertation work I choose topic called "Visual identity of an existing entity" which is broad topic, so I had to specify to the "Visual identity of the city". I think, it is very hard task, which takes me a lot of time. I started with creating logo of the town. At first I wanted to do only typographic logo. But I found that it does not work. So I started looking for something that would refer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. MgA. Kristýna Fišerová, Prof. Ing. arch. Zdeněk Ziegler
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOTOVEC, Daniel. VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU. Plzeň, 2015. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / field:
Design / Illustration and Graphic Design, specialization Graphic Design
Theses on a related topic
-
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Realizace úlohy regulace teploty pomocí PLC Siemens LOGO!
Vojtěch Brotánek -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček -
AUTOMATICKÝ SKLENÍK S VYUŽITÍM SIEMENS LOGO!
Lucie Vymětalíková