Radek Huber
Bakalářská práce
RTS Herní engine
RTS Gaming Engine
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vývoj vlastního herního enginu pro tvorbu RTS her. Funkce tohoto enginu jsou ukázány v~jednoduché strategické hře. Bakalářská práce je složena z~teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na popis tří existujících a velmi rozšířených herních enginů. V~praktické části je popsána analýza požadavků, návrh architektury, postup implementace, použité technologie …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to make the own game engine for creating RTS games. Functions of this engine are shown in the simple strategic game. Bachelor thesis is composed of a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on description of three existing and highly spread game engines. In the practical part is described requirement analysis, architecture design, implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/116161
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Patrik Dubec
- Oponent: Marek Běhálek, Marek Běhálek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Interiéry budovy fakulty v Unreal Engine 4
Tomáš POSPÍŠIL -
Budova fakulty v Unreal Engine 4
Marek PRÍBELA -
Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments
David Kruchten -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč