Alena Žáková

Diplomová práce

Vliv reklamy na zákazníka

The influence of advertising on a consumer
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu analyzovat postoj veřejnosti k současné reklamě a určit tak jejich skutečné vnímání tohoto marketingového nástroje. Výzkum je prováděn formou dotazníkového šetření a je zaměřen na širokou veřejnost. Nedílnou součástí této práce je také provedení analýzy efektivnosti reklamních kampaní za uplynulé období. Tato analýza je prováděna …více
Abstract:
The aim of this thesis is through marketing research to analyze the public attitude to contemporary advertising and to determine their actual perception of this marketing tool. Research is conducted through a questionnaire survey and is aimed at the general public. An integral part of this work is to analyze the effectiveness of advertising campaigns in the past period. This analysis is performed on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Ladislav Šípek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65394