Alena Žáková
Diplomová práce
Vliv reklamy na zákazníka
The influence of advertising on a consumer
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu analyzovat postoj veřejnosti k současné reklamě a určit tak jejich skutečné vnímání tohoto marketingového nástroje. Výzkum je prováděn formou dotazníkového šetření a je zaměřen na širokou veřejnost. Nedílnou součástí této práce je také provedení analýzy efektivnosti reklamních kampaní za uplynulé období. Tato analýza je prováděna …víceAbstract:
The aim of this thesis is through marketing research to analyze the public attitude to contemporary advertising and to determine their actual perception of this marketing tool. Research is conducted through a questionnaire survey and is aimed at the general public. An integral part of this work is to analyze the effectiveness of advertising campaigns in the past period. This analysis is performed on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Ladislav Šípek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65394
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji
Michaela MASNEROVÁ -
Metody zvyšování efektivnosti reklamy na sociálních sítích
Pavla Dostálová -
Efektivnost reklamy u příspěvkové organizace
Ivona Trejbalová -
Analýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích
Marek HAČECKÝ -
Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů
Kateřina Šilhánová